Obchodní podmínky společnosti Reklamní krejčí s.r.o.
I. Úvodní ustanovení
Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky”) upravují práva a povinnosti společnosti Reklamní krejčí s.r.o. (dále jen „agentura”) a jejích zákazníků a dále postup uzavírání smlouvy s klientem.
Podmínky jsou ve smyslu ustanovení § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník”) součástí obsahu smluv uzavíraných společností s klientem a klient měl možnost se před uzavřením smlouvy seznámit s těmito Podmínkami jejich zasláním společností spolu s nabídkou (nabídkovým listem). Obsah smlouvy tvoří klientem akceptovaná nabídka společnosti a obchodní podmínky včetně zásad ochrany zpracování osobních údajů. Jestliže společnost uzavřela s klientem rámcovou smlouvu, tvoří obsah konkrétní smlouvy také ujednání rámcové smlouvy. Obchodní podmínky jsou považovány za akceptované akceptací cenové nabídky, zasláním objednávky nebo uhrazením zálohové faktury.
Ujednání odchylná od těchto Podmínek musí být písemně stvrzena oběma stranami.
Strana využívající některou ze služeb agentury je v těchto VoP označována jako klient.
Klientem může být pouze fyzická nebo právnická osoba, která provozuje podnikatelskou činnost a se kterou agentura uzavírá v souvislosti s podnikáním klienta smlouvu. Pro odstranění pochybností je za klienta považována pouze taková osoba, která se vůči agentuře identifikuje svým IČ.
II. Služby poskytované agenturou
Agentura pro své klienty zajišťuje služby související s provozem www stránek, zejména se jedná o tyto služby:
III. Správa
Poskytnutím správy se agentura zavazuje pro klienta spravovat jeho www prezentaci a související aplikace klienta tak, aby vše bylo vždy maximálně dostupné a po technické stránce optimalizované.
Agentura ze zavazuje klientovi zajistit odpovídající technickou podporu podle poskytnutého balíčku.
Aktualizace systému jsou prováděny zpravidla ke konci sjednaného období správy není-li domluveno jinak. V případě, kdy jsou zjištěny komplikace, znemožňující jednoduchou aktualizaci, není agentura povinna tuto aktualizaci, nebo její část, provést.
Je-li v rámci aktualizace pluginů nutnost pořídit placené rozšíření nebo placenou podporu, tyto náklady nejsou součástí ceny na práci na aktualizaci.
Smlouvu o správě lze uzavřít na dobu určitou i neurčitou s tím, že výpovědní doba u smlouvy na dobu neurčitou je tříměsíční a počíná běžet v měsíci následujícím po měsíci, kdy byla doručena výpověď druhé smluvní straně.
Klient má právo odstoupit od smlouvy o poskytování správy, jestliže nefunkčnost této služby trvá déle než 1 měsíc.
V této části agenturou poskytovaných služeb se otázky výslovně neřešené těmito VoP budou řešit ustanoveními zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména ustanoveními o příkazní smlouvě dle § 2430 a násl., ve znění pozdějších předpisů.
IV. Marketing
Marketingem se pro účely těchto VoP rozumí veškerá činnost agentury směřující zejména ke zviditelnění klienta cíleným oslovováním potenciálních zákazníků klienta prostřednictvím datové sítě internet.
Marketing poskytovaný agenturou se skládá z kreativních návrhů kampaní, obsahových strategií těchto kampaní a následného dozoru těchto projektů (externí projekt manager); vytvoření a správy profilů na sociálních sítích; E-mail marketingu (přímé oslovení vytipované cílové skupiny potenciálních zákazníků klienta); content marketingu (využití užitečného a důležitého obsahu k oslovení nových zákazníků klienta a jejich zapojení do komunikace s klientem prostřednictvím sdílení na webových stránkách, blogu, sociálních sítích, newsletterech, článcích, webinářích, studiích apod.); PPC (pay per click – moderní efektivní nástroj internetové reklamy); optimalizace pro vyhledávače (SEO – metodika vytváření a upravování internetových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích, s cílem získat ve výsledku hledání vyšší a četnější pozici a zároveň také cílené uživatele); vývoje mobilních aplikací spolu s mobilním marketingem (marketing zaměřený na mobilní aplikace) a konzultací a školení (získávání nejnovějších poznatků a informací ohledně vývoje a nových trendech v daném oboru, stejně tak jako oživení a připomenutí všeho osvědčeného starého).
Odhadované výsledky a přínosy marketingu jsou pouze orientační a agentura negarantuje jejich splnění.
Jedná o ryze individuální službu, jejíž cena za službu je domluvena s klientem individuálně na základě jeho požadavků, rozsahu a náročnosti prací.
Dochází-li k přefakturaci externích služeb, je takto přefakturovaná částka navýšena o 15%. Typicky se jedná o kredit do PPC reklamy. K částce bude připočteno DPH podle platných právních předpisů
V této části agenturou poskytovaných služeb se otázky výslovně neřešené těmito VoP budou řešit ustanoveními NOZ, zejména ustanoveními o příkazní smlouvě dle § 2430 a násl., ve znění pozdějších předpisů, a ustanoveními o smlouvě o dílo dle § 2586 a násl., ve znění pozdějších předpisů.
V. Tvorba
Agentura je schopna pro své klienty vytvořit i samotnou www prezentaci (dále jen dílo) a to jak pro stránce grafické, uživatelské (UX) i technické.
Jedná se o ryze individuální službu, jejíž cena je domluvena s klientem individuálně na základě jeho požadavků a náročnosti prací.
Klient je povinen poskytnout agentuře nezbytnou součinnost pro vytvoření díla, zejména včasné reakce na požadavky a dotazy agentury. Součinnost klienta je zejména nezbytná pro dodržení sjednaných termínů k dodání díla.
Samotná tvorba díla probíhá v několika samostatných etapách, které jsou podrobně uvedeny v nabídce/objednávce, včetně termínů a odhadu potřebných hodin.
Není-li uvedeno jinak, je počet potřebných hodin pro jednotlivé etapy pouze orientační a může dojít k navýšení, pokud ovšem překročí skutečný počet odpracovaných hodin předpokládaný počet uvedený v nabídce/objednávce o více jak 20% musí toto navýšení klient dodatečně schválit. V opačném případě se má za to, že klient od smlouvy s agenturou odstupuje a v tomto případě má agentura nárok na vyúčtování již provedených prací.
Každou část díla má klient právo bezplatně připomínkovat ve 2 fázích. Další práce má agentura nárok účtovat nad rámec potřebných hodin.
V objednávce uvedené termíny ukončení jednotlivých etap jsou ovšem pro agenturu závazné a jejich případné posunutí více jak o čtrnáct dnů musí být klientem schváleno, jinak se má za to, že klient od smlouvy s agenturou odstupuje a i v tomto případě má agentura nárok na vyúčtování již provedených prací.
Je-li klient v prodlení s uhrazením zálohové faktury nebo nedodání podkladů potřebných před započetím tvorby díla, dochází k automatickému prodloužení termínů o dvojnásobek prodlení klienta, počítáno na započaté dny prodlení.
Je-li klient v prodlení s poskytnutím patřičné součinnosti delší nežli dva dny, dochází k automatickému prodloužení termínů o dvojnásobek prodlení klienta, počítáno na započaté dny prodlení.
Je-li klient v prodlení s poskytnutím patřičné součinnosti delší nežli čtrnáct dní, má agentura nárok na vyúčtování již provedených prací a na další práci se bude pokračovat až po poskytnutí patřičné součinnosti s ohledem na aktuální pracovní kapacity agentury.
Předání každé etapy díla probíhá potvrzením protokolu zaslaného elektronicky. po ukončení dané etapy. Není-li protokol potvrzen během dvou dnů nebo není-li poskytnuta součinnost s jeho potvrzením, považuje se za potvrzený.
Klient nemá právo od smlouvy s agenturou odstoupit v případě, že dojde k navýšení potřebných hodin k vytvoření díla či posunutí termínů ukončení jednotlivých etap na základě jeho doplňujících návrhu a požadavků nad rámec objednávky.
Ve všech fázích vývoje díla agentura uplatňuje své zkušenosti z vývoje předešlých děl a s těmito konfrontuje klientovy představy o díle. K dokončení a předání díla dochází jeho zveřejněním a zpřístupněním široké veřejnosti. Zároveň agentura umožní klientovi nebo jím určené osobě dílo spravovat. O této skutečnosti musí být klient informován.
Klient má právo písemně vytknout vady a nedodělky dodaného díla do pěti dnů od jeho dokončení a předání. Vytknuté vady a nedodělky musí agentura napravit do 30 dnů od jejich uplatnění, nebo ve stejné lhůtě sdělit klientovi, že se o vady a nedodělky nejedná. Předešlé sdělení musí agentura náležitě odůvodnit.
Agentura má právo vytvořené dílo označit svým jménem spolu s odkazem na své webové stránky.
V této části agenturou poskytovaných služeb se otázky výslovně neřešené těmito VoP budou řešit ustanoveními NOZ, zejména ustanoveními o smlouvě o dílo dle § 2586 a násl., ve znění pozdějších předpisů.
VI. Zpracování osobních údajů
Při využívání služeb, na základě schválení našich VoP akceptací naší Nabídky (dále jen „Smlouva o poskytování služeb“), nás jako správce osobních údajů pověřujete k provádění vymezených operací s osobními údaji, které jste uložili do některého s námi vytvořených projektů, jako webové stránky, webová aplikace, e-shop, marketing, grafické práce, e-mailing, konzultace, servisní činnost (dále jen "Služby") a my Vaše pověření přijímáme a zavazujeme se tyto osobní údaje zpracovávat férově a v souladu s platnými právními předpisy.
My jako Zpracovatel osobních údajů prohlašujeme a zaručujeme Vám, že:
(a) splňujeme veškeré zákonné povinnosti, které pro nás z nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen "GDPR") a jiných právních předpisů týkající se ochrany osobních údajů vyplývají;
(b) budeme po celou dobu trvání Smlouvy o poskytování služeb pro Vás zpracovávat osobní údaje v souladu s českým právním řádem, zejména v souladu s GDPR;
(c) budeme po celou dobu trvání Smlouvy o poskytování služeb vést řádné záznamy o činnostech zpracování osobních údajů ve smyslu čl. 30 odst. 2 GDPR;
(d) budeme podle těchto VoP zpracovávat ve vztahu k vymezeným subjektům údajů pouze osobní údaje v rozsahu a pro účel tak, jak je uvedeno v těchto VoP;
(e) data zpracováváme výhradně v Evropské unii nebo v zemích, které zajišťují odpovídající úroveň ochrany na základě rozhodnutí Evropské komise.
Vy jako Uživatel a Správce osobních údajů prohlašujete a zaručujete nám, že:
(a) budete v projektech a aplikacích uchovávat a pracovat pouze s aktuálními osobními údaji a pro jejich zpracování budete mít vždy a za všech okolností platný zákonný titul;
(b) splňujete veškeré zákonné povinnosti, které pro Vás z GDPR a jiných právních předpisů vyplývají;
(c) plníte vůči subjektům údajů ve vztahu k osobním údajům informační povinnosti, vedete záznamy o činnostech zpracování a přijali jste organizační opatření k vyřizování podnětů a uplatňování práv subjektů údajů;
(d) nejste si vědomi žádného rizika porušení platných právních předpisů v souvislosti s dosavadním zpracováním osobních údajů.
Osobní údaje pro Vás začneme zpracovávat od okamžiku, kdy některou z našich Služeb zaplníte prvním osobním údajem. Pozor, to platí i pro zkušební verze našich aplikací.
Osobní údaje budeme zpracovávat po dobu trvání Smlouvy o poskytování služeb (i pokud za tyto Služby neplatíte).
Pokud dojde k zániku Smlouvy o poskytování služeb, vyzveme Vás k neprodlenému vymazání osobních údajů z aplikací. Pokud naší výzvě nevyhovíte, budeme oprávněni do 30 dnů ode dne zániku Smlouvy o poskytování služeb osobní údaje uložené v našich Službách neobnovitelně vymazat.
Při ukončení zpracování osobních údajů se zavazujeme:
osobní údaje z našich projektů nebo aplikací vymazat a deaktivovat Vaše uživatelské účty do 30 dnů ode dne zániku Smlouvy o poskytování služeb;
vymazat veškeré existující kopie osobních údajů, ledaže to nedovolují platné právní předpisy do 30 dnů ode dne zániku Smlouvy o poskytování služeb.
Pokud nebylo dohodnuto jinak nebo jste nás neupozornili jinak, vycházíme z toho, že:
do našich projektů a aplikací nevkládáte zvláštní kategorie osobních údajů (citlivé údaje). Osobní údaje se týkají obecně Vašich zákazníků, obchodních partnerů, známých a zavazujete se nám, že pokud do aplikací vložíte osobní údaje zvlášť zranitelných kategorií osob, například dětí, činíte tak na vlastní odpovědnost.
Osobní údaje budeme zpracovávat manuálně i automatizovaně.
Osobní údaje budeme zpracovávat v elektronické podobě.
Zavazujeme se Vám, že budeme osobní údaje zpracovávat s odbornou péčí.
Osobní údaje, které můžeme z Vašeho pověření zpracovávat, jsou ty údaje, které nahrajete do některé z našich aplikací nebo projektů nebo budou získány prostřednictvím funkčnosti některé z aplikací nebo předány jinou formou. Jedná se o následující osobní údaje:
Jméno
Příjmení
Telefon
Datum narození
Bydliště
IP adresa
Cookies
Libovolná data z formulářů
Generované údaje z veřejných rejstříků
Historie objednávek u správce
Statistické údaje
Výše uvedené osobní údaje budeme na základě Vašeho pověření zpracovávat k účelům, které vycházejí z funkčnosti a poslání jednotlivých aplikací, a to následovně:
(a) E-mailing: získávání a ukládání osobních údajů prostřednictvím webových formulářů, zajištění double opt-in kampaní, odesílání obchodních sdělení a SMS, odesílání transakčních e-mailů, získávání doplňujících údajů o zájmech odběratelů na základě jejich chování v e-mailové kampani (otevření, prokliky), statistiky, webová analytika mapující chování uživatele na webu, plnění práv subjektů údajů, předávání do jiných aplikací na základě přání správce.
(b) Webové stránky a webové aplikace: přístup k webu, zpracování rezervací, odesílání informativních sms, odesílání e-mailových potvrzení, evidence uživatelů, evidence členů v členské sekci, sledování chování uživatelů v členské sekci pro využití gamifikace a personailizace obsahu, získání e-mailové adresy při vkládání komentáře a správa komentářů, získání e-mailové adresy v rámci kontaktního formuláře na webu za účelem vyřízení odpovědi, zpracování formulářů a jejich vyplněného obsahu, předávání osobních údajů do E-mailingu či jiných systémů na přání správce.
(c) E-shop: automatizace online prodeje, vystavování objednávek a prodejních dokladů, zpracování údajů o platbách, zasílání transakčních e-mailů a upomínek, evidence splatnosti, zpracování statistik a historie objednávek, správa klientů, předávání údajů do dalších systémů na přání správce. E-shop se považuje za webovou aplikaci a platí pro ně tedy stejné účely použití osobních údajů jako pro webové aplikace a stránky.
(d) Marketing: Měření návštěv a konverzí. Správa remarketingových publik, zpracování statistik, analýz a dalších aktivit podporujících marketing. Na přání správce předávání osobních údajů do dalšího systému.
(e) Webová analytika a statistika: jako součást většiny aplikací je možné využívat webové analytiky a statistiky za účelem měření a statistiky návštěvnosti webů.
(f) Konzultační činnosti: práce se statistikami a analytiky, návrhy marketingových strategií, koordinační práce s daty. Na přání správce předávání osobních údajů do dalšího systémů.
(g) Servisní činnost: zpracování dat při kontaktování helpdesku nebo dalších servisních nástrojů, správa údajů při servisní činnosti a další úkony spojené s osobními údaji při servisní činnosti.
(h) Grafické práce: zpracování dat pro grafiku, úprava textů, obrázků, fotek a dalších grafických děl.
Tato uvedená zpracování ovládáte vždy Vy jako správce používáním vybraných funkcí jednotlivých aplikací a projektů.
Kromě výše uvedených účelů můžeme provádět zpracování na základě Vašeho pověření za účelem poskytnutí technické a administrativní podpory (kontrola nastavení funkcí, diagnostika ohlášeného problému, kontrola systému, kontrola počtu objednávek apod.) Poskytnutí technické podpory může zahrnovat také zásah programátora (úprava dat na přání uživatele, oprava technických chyb, využití dat k testovacím účelům apod.), či technický zásah skriptem.
Zavazujeme se, že budeme osobní údaje uchovávat a zpracovávat bezpečně a budeme používat veškeré přiměřené bezpečností systémy a postupy obvyklé pro zpracování osobních údajů.
Zavazujeme se bránit, případně podniknout veškeré možné kroky k zamezení neoprávněnému přístupu, kopírování, úpravě, ukládání, reprodukci, zveřejnění nebo distribuci osobních údajů.
Prohlašujeme, že jsme přijali a dodržujeme technická a organizační opatření ochrany osobních údajů, zejména:
(a) jsme schopni zajistit neustálou důvěrnost, integritu a dostupnost a odolnost systémů;
(b) jsme schopni obnovit dostupnost osobních údajů v případě incidentu;
(c) máme nastavený proces pravidelného testování mechanismů a opatření, které mají na starost monitoring a zabezpečení zpracování;
(d) všechny naše weby běží na šifrovaném protokolu https;
(e) všichni administrátoři se do systémů hlásí prostřednictvím silného hesla;
(f) počítače všech vývojářů jsou chráněny heslem;
(g) jednotlivé klientské databáze jsou oddělené;
(h) ochrana přihlašovacích formulářů;
(i) naši zaměstnanci jsou pravidelně proškolováni v oblasti ochrany osobních údajů a práce s osobními údaji.
V případě, že kterákoliv ze Stran zjistí, že:
(a) došlo nebo může bezprostředně dojít k neoprávněnému či nezákonnému zpracování osobních údajů;
b) došlo nebo může bezprostředně dojít ke ztrátě, poškození nebo zničení či jinému způsobu znehodnocení osobních údajů;
(c) nastalo jakékoliv podezření z narušení zabezpečení osobních údajů;
(d) třetí osoba získala nebo může získat neoprávněný přístup k osobním údajům;
je povinna toto bez zbytečného odkladu oznámit druhé Straně a poskytnout maximální součinnost k nápravě.
Pro poskytování komplexních služeb využíváme v nezbytných případech, ty nejlepší subdodavatele. Jedná se zejména o zálohování dat, provoz serverové infrastruktury a zabezpečení. Zavazujeme se uložit svým subdodavatelům v postavení zpracovatele osobních údajů stejné povinnosti na ochranu osobních údajů, jaké jsou stanoveny pro nás v těchto VoP.
Tímto výslovně souhlasíte s využitím dalších zpracovatelů podle naší odpovědné volby pro dílčí zpracování osobních údajů podle těchto VoP. My se naopak zavazujeme, že dohlédneme na to, aby se tito další zpracovatelé zavázali k ochraně a zabezpečení osobních údajů tak, jak to vyžadují platné právní předpisy a naše přísné požadavky.
Na písemné vyzvání Vám vždy rádi doložíme aktuální seznam subdodavatelů. Máte vždy možnost vyslovit vůči těmto Zpracovatelům námitky.
Zavazujeme se Vám poskytnout jakoukoliv potřebnou součinnost, kterou po nás jako zpracovateli osobních údajů lze rozumně požadovat. Pokud nás vyzvete a dáte nám přiměřenou lhůtu, která nesmí být kratší než 15 dnů, vždy Vám vyjdeme vstříc. Zároveň se zavazujeme poskytnout rovněž spolupráci v případě auditu u druhé smluvní strany.
Jsme maximálně nápomocni pomoci Vám s vyřizováním podnětů a žádostí subjektů údajů při uplatňování jejich práv.
Pokud aplikace neumožňuje uplatněné právo vyřídit na přímo, můžete nás kdykoliv požádat o součinnost na našich kontaktních emailech.
Všechny informace, které získáme v souvislosti se zpracováním osobních údajů považujeme za důvěrné informace. Zavazujeme se, že důvěrné informace neposkytneme třetí straně a nepoužijeme je k jinému účelu než pro plnění povinností z těchto VoP, s výjimkou příslušných státních a jiných správních úřadů a soudů, pokud jsou strany povinny podle obecně závazných předpisů jim tyto informace poskytnout, nebo informací, které jsou nebo se stanou veřejně dostupnými jinak než porušením těchto VoP.
Zaručujeme Vám, že k povinnosti mlčenlivosti v rozsahu tohoto článku VoP jsou zavázáni naši zaměstnanci a jiní spolupracovníci, se kterými jsme ve smluvním vztahu, a kteří vykonávají činnosti související se poskytováním Služeb.
Pro kontakt s námi ve věci zpracování osobních údajů a jejich ochrany můžete využít následující kontakt: info@reklamnikrejci.cz.
Veškeré akce a součinnosti vyplývající z těchto VoP jsou ze strany zpracovatele řešeny na základě hodinové sazby, kterou lze nalézt na stránkách reklamnikrejci.cz.
VII. Rozsah a trvání služeb
Rozsah a trvání služeb poskytovaných agenturou klientovi je určen objednávkou klienta, dle nabídky a základní hodinové sazby agentury, případně individuálně přímo na schůzce klienta s agenturou.
První konzultace agentury s klientem za účelem vytvoření nabídky představuje samostatnou konzultaci a jako taková může být klientovi účtována dle aktuální hodinové sazby agentury, není-li domluveno jinak.
Klient bere na vědomí, že služby jsou poskytovány výhradně pro jeho potřebu a nesmí využívání těchto služeb umožnit třetím osobám bez písemného souhlasu agentury. Klient nenabývá k poskytnutým službám či k dílům vytvořeným agenturou žádná majetková či osobnostní práva, vyjma práva tyto služby a díla užívat v souladu s účelem uvedeným v objednávce a s těmito VoP. Klient nemá přístup ke zdrojovému kódu, není-li domluveno jinak nebo v případě, kdy se jedná o open source. Veškeré osobní nebo dálkové konzultace nad rámec těchto VoP či individuální objednávky jsou považovány za vícepráce a jsou zpoplatněny dle základní hodinové sazby agentury platné v době poskytnutí těchto víceprací.
VIII. Uzavření smlouvy
Smlouva mezi klientem a agenturou je uzavřena akceptací nabídky agentury klientem. Nabídka schválená klientem se stává objednávkou, kterou již není možné jednostranně měnit.
IX. Ochrana dat
Agentura i klient jsou zavázáni považovat veškeré údaje související s poskytováním služby za důvěrné. Údaje nesmí být, není-li dále stanoveno jinak, zpřístupněny třetí osobě.
Při poskytování služeb vyžaduje agentura od klienta osobní údaje nezbytné pro poskytování služeb a pro komunikaci s klientem. Klient uděluje agentuře svolení poskytnout osobní údaje třetím stranám pro zajištění provozu objednaných služeb, zejména pro komunikaci s registrátorem.
Agentura je povinna osobní údaje klienta chránit a při zpracování těchto dat se řídit zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Tím není dotčeno právo agentury použít údaje poskytnuté klientem v souvislosti s užíváním služeb poskytovaných agenturou následujícím způsobem:
Služby jsou poskytovány k provozu konkrétního doménového jména. Klient vždy při objednání služby poskytuje souhlas s pravidly registrace a provozu daného typu doménového jména (např. domény .CZ dle CZ NIC, domény .EU dle EURid a obdobně.).
Při přenosu dat a souborů agentura garantuje telekomunikační tajemství podle Zákona o telekomunikacích.
Klient může přijmout svá vlastní opatření k ochraně a utajení přenášených dat, například šifrováním nebo kódováním, musí to však učinit způsobem kompatibilním s komunikačním systémem zajištěným či zpřístupněným agenturou, to jest zachovat možnost přenosu dat.
Agentura neodpovídá za škody způsobené klientovi v důsledku výpadku sítě Internet nebo opožděného dodání či poškození dat během přenosu. Agentura neodpovídá za škody vzniklé přenosem utajovaných dat.
Agentura neodpovídá za škody vzniklé klientovi zrušením či přerušením poskytované služby dle uzavřené smlouvy, pokud byla služba zrušena nebo přerušena v důsledku jednání klienta v rozporu s těmito VoP a objednávkou.
X. Platební podmínky
Ceny za sjednané služby jsou cenami smluvními. Cena může být stanovena individuální nabídkou agentury zaslanou klientovi formou nabídkového listu nebo na základě základní hodinové sazby.V případě účtování hodinovou sazbou je výsledný čas zaokrouhlen na celé půlhodiny.
Ceny za sjednané služby jsou splatné na základě faktur vždy jednou měsíčně podle sjednaného balíčku/sjednané služby. Splatnost faktur vystavených agenturou na základě uzavřených smluv je vždy 14 (čtrnáct) dnů, první faktura je vystavena zároveň s uzavřením smlouvy. Klient je povinen uhradit všechny závazky v termínu splatnosti. Termínem splatnosti se má na mysli den připsání částky na účet agentury. Klient je povinen označit platbu variabilním symbolem uvedeným v příslušném daňovém dokladu.
Ceny za dodání díla jsou splatné v jednotlivých etapách určených v objednávce, a to do 14 (čtrnácti) dnů od vystavení faktury. Agentura je oprávněna klientovi vystavovat zálohové faktury v závislosti na postupu prací a to i opakovaně.
Pokud ani po 20 dnech od splatnosti faktury nebudou všechny pohledávky klientem uhrazeny, může agentura přerušit provoz poskytovaných služeb, tzn. znemožnit přístup k poskytovaným službám klientovi i ostatním účastníkům sítě Internet, případně přerušit práce na vývoji díla.
Za každý den prodlení s úhradou je účtován smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky.
Pokud klient neuhradí své pohledávky do 30 dnů od termínu splatnosti faktury, bude poskytovaná služba zrušena (např. zrušení připojení, emailu, vedení domény apod.) a agentura je oprávněna požadovat zaplacení dohodnuté ceny a smluvní pokuty ve výši 20 % z této částky.
Vystavení upomínky a náklady spojené s její evidencí jsou předmětem poplatku 250,- Kč, který bude fakturován při následujícím fakturačním termínu.
Znovuuvedení zrušené nebo přerušené služby do provozu může být zatíženo zřizovacím poplatkem ve výši 1.000,- Kč.
XI. Povinnosti klienta při užívání poskytovaných služeb
Klient se zavazuje poskytované služby užívat v souladu s právním řádem. Zejména se zavazuje prostřednictvím poskytovaných služeb nešířit informace, které porušují právo na ochranu osobnosti (např. pomluvy), jsou v rozporu s dobrými mravy hospodářské soutěže, zasahují do dobré pověsti právnické osoby, porušují autorská práva, porušují průmyslová práva (zejm. ochranné známky), nebo je jejich šíření trestné (např. šíření poplašné zprávy, podněcování nebo schvalování trestného činu, šíření dětské pornografie a dalšího ilegálního obsahu, propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka, atd.).
V případě, že se agentura dozví o podezření, že klient neužívá poskytované služby v souladu s právním řádem, vyzve jej, aby se do 5 dnů zdržel tohoto užívání. Výzva agentury musí být odůvodněná. Pokud klient výzvě nevyhoví, je agentura oprávněna poskytování služby pozastavit až do pravomocného vyřešení otázky, zda je služba užívána v rozporu s právním řádem.
Pokud klient ve lhůtě určené výzvou podá agentuře proti důvodnosti podezření dostatečně odůvodněné námitky, uvede k tomu veškeré důležité skutečnosti a prohlásí, že agentuře uhradí veškerou škodu (plynoucí např. z odpovědnosti poskytovatele podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů), která vznikne tím, že agentura poskytnutí služby nepozastaví. Agentura je oprávněna kdykoli, nejdříve ve výzvě, stanovit klientovi přiměřenou zálohu na náhradu škody způsobené nepozastavením poskytování služby.
V případě, že se klient dopustí jednání vyjmenovaného v předchozích odstavcích (bez předchozího písemného souhlasu agentury), odpovídá za škodu, která agentuře v souvislosti s takovýmto porušením smluvních povinností vznikla.
XII. Závěrečná ustanovení
Tyto VoP upravující užívání služeb agentury jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb agenturou.
Nově vydané podmínky jsou platné od data, které je uvedeno na konci VoP a účinné na všechny smlouvy vzniklé či obnovené po tomto datu. Ostatní služby se řídí nově vydanými VoP od třetího měsíce po uveřejnění, pokud klient v této době nevyužije práva výpovědi danému VoP.
Agentura si vyhrazuje právo na případnou změnu znění nebo na doplnění VoP v souvislosti s budoucím rozvojem služeb.
Smlouva uzavřená mezi agenturou a klientem na dobu určitou se automaticky prodlužuje o prvotně sjednanou dobu, pokud agentura nebo klient písemně neoznámí druhé straně svou vůli smlouvu již dále neprodlužovat. Oznámení o neprodloužení smlouvy na další období musí druhá smluvní strana obdržet minimálně měsíc před uplynutím smluvené doby trvání smlouvy.
Poruší-li klient svým chováním tyto VoP, bude agenturou vyzván k sjednání nápravy v určeném termínu. Nedojde-li v určeném termínu k sjednání nápravy muže agentura od smlouvy s klientem jednostranně odstoupit. Odstoupením od smlouvy nezanikají agentuře práva vyplývající z těchto VoP, zejména práva na odměnu, smluvní pokuty, úroky z prodlení a náhradu škody.
Vznikne-li agentuře nebo klientovi škoda v důsledku spolupráce, je celkový rozsah náhrady škody omezen souhrnnou částkou odpovídající 100% celkové ceny dodaného díla nebo poskytnuté služby.
Agentura odpovídá za vady na jakosti, které mají dodaná díla nebo služby v okamžiku jejich předání a poskytuje klientům záruku na jakost v rozsahu 6 měsíců ode dne předání. Záruka na jakost se nevztahuje na porušení jakosti jakýmkoli zásahem objednatele do vytvořeného díla nebo nesprávným používáním nebo údržbou.
Agentura je oprávněna během plnění svých závazků využít služeb jiných subjektů, ovšem i v tomto případě je klientovi odpovědná přímo agentura.
Tyto VoP jsou platné a účinné od 12.8.2024
Obchodní podmínky • Ochrana osobních údajů
Copyright 2021 © Reklamní krejčí s.r.o.