Obchodní podmínky společnosti Reklamní krejčí s.r.o.
Úvodní ustanovení
1.1.Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky”) upravují práva a povinnosti společnosti Reklamní krejčí s.r.o. (dále jen „agentura”) a jejích zákazníků a dále postup uzavírání smlouvy s klientem.
1.2.Podmínky jsou ve smyslu ustanovení § 1751zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník”) součástí obsahu smluv uzavíraných společností s klientem a klient měl možnost se před uzavřením smlouvy seznámit s těmito Podmínkami jejich zasláním společností spolu s nabídkou (nabídkovým listem). Obsah smlouvy tvoří klientem akceptovaná nabídka společnosti a obchodní podmínky včetně zásad ochrany zpracování osobních údajů. Jestliže společnost uzavřela s klientem rámcovou smlouvu, tvoří obsah konkrétní smlouvy také ujednání rámcové smlouvy. Obchodní podmínky jsou považovány za akceptované akceptací cenové nabídky, zasláním objednávky nebo uhrazením zálohové faktury.
1.3.Ujednání odchylná od těchto Podmínek musí být písemně stvrzena oběma stranami.
1.4.Strana využívající některou ze služeb agentury je v těchto VoP označována jako klient.
1.5.Klientem může být pouze fyzická nebo právnická osoba, která provozuje podnikatelskou činnost a se kterou agentura uzavírá v souvislosti s podnikáním klienta smlouvu. Pro odstranění pochybností je za klienta považována pouze taková osoba, která se vůči agentuře identifikuje svým IČ.
Služby poskytované agenturou
2.1.Agentura pro své klienty zajišťuje služby související s provozem www stránek, zejména se jedná o tyto služby:
Správa
3.1. Poskytnutím správy se agentura zavazuje pro klienta spravovat jeho www prezentaci a související aplikace klienta tak, aby vše bylo vždy maximálně dostupné a po technické stránce optimalizované.
3.2. Agentura ze zavazuje klientovi zajistit odpovídající technickou podporu podle poskytnutého balíčku.
3.3.Aktualizace systému jsou prováděny zpravidla ke konci sjednaného období správy není-li domluveno jinak. V případě, kdy jsou zjištěny komplikace, znemožňující jednoduchou aktualizaci, není agentura povinna tuto aktualizaci, nebo její část, provést.
3.4.Je-li v rámci aktualizace pluginů nutnost pořídit placené rozšíření nebo placenou podporu, tyto náklady nejsou součástí ceny na práci na aktualizaci.
3.4.Smlouvu o správě lze uzavřít na dobu určitou i neurčitou s tím, že výpovědní doba u smlouvy na dobu neurčitou je tříměsíční a počíná běžet v měsíci následujícím po měsíci, kdy byla doručena výpověď druhé smluvní straně.
3.5.Klient má právo odstoupit od smlouvy o poskytování správy, jestliže nefunkčnost této služby trvá déle než 1 měsíc.
3.6.V této části agenturou poskytovaných služeb se otázky výslovně neřešené těmito VoP budou řešit ustanoveními zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména ustanoveními o příkazní smlouvě dle § 2430 a násl., ve znění pozdějších předpisů.
Marketing
4.1. Marketingem se pro účely těchto VoP rozumí veškerá činnost agentury směřující zejména ke zviditelnění klienta cíleným oslovováním potenciálních zákazníků klienta prostřednictvím datové sítě internet.
4.2. Marketing poskytovaný agenturou se skládá z kreativních návrhů kampaní, obsahových strategií těchto kampaní a následného dozoru těchto projektů (externí projekt manager); vytvoření a správy profilů na sociálních sítích; E-mail marketingu (přímé oslovení vytipované cílové skupiny potenciálních zákazníků klienta); content marketingu (využití užitečného a důležitého obsahu k oslovení nových zákazníků klienta a jejich zapojení do komunikace s klientem prostřednictvím sdílení na webových stránkách, blogu, sociálních sítích, newsletterech, článcích, webinářích, studiích apod.); PPC (pay per click – moderní efektivní nástroj internetové reklamy); optimalizace pro vyhledávače (SEO – metodika vytváření a upravování internetových stránek takovým způsobem, aby jejich forma a obsah byly vhodné pro automatizované zpracování v internetových vyhledávačích, s cílem získat ve výsledku hledání vyšší a četnější pozici a zároveň také cílené uživatele); vývoje mobilních aplikací spolu s mobilním marketingem (marketing zaměřený na mobilní aplikace) a konzultací a školení (získávání nejnovějších poznatků a informací ohledně vývoje a nových trendech v daném oboru, stejně tak jako oživení a připomenutí všeho osvědčeného starého).
4.3. Odhadované výsledky a přínosy marketingu jsou pouze orientační a agentura negarantuje jejich splnění.
4.4. Jedná o ryze individuální službu, jejíž necenění není součástí ceníku agentury. Cena za službu je domluvena s klientem individuálně na základě jeho požadavků, rozsahu a náročnosti prací.
4.5. V případě, že budou klientovi agenturou přefakturovávány služby externích subjektů – zejména kredit do PPC reklamy, bude tato částka navýšena o 15%. K částce bude připočteno DPH podle platných právních předpisů.
4.6.V této části agenturou poskytovaných služeb se otázky výslovně neřešené těmito VoP budou řešit ustanoveními zákona 89/2012 Sb., občanský zákoník, zejména ustanoveními o příkazní smlouvě dle § 2430 a násl., ve znění pozdějších předpisů.
Ochrana osobních údajů
5.1. Agentura se při své obchodní činnosti řídí zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Veškerá data poskytnutá klientem jsou uchována a chráněna před zneužitím a nebudou poskytnuta třetím subjektům k dalšímu využití. Data klienta mohou být využita pouze agenturou pro účely statistického zpracování a komunikace se zákazníkem.
5.2. Klient má právo kdykoli odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, a to písemným prohlášením doručeným agentuře. Klient má dále právo písemně požádat agenturu o informace o zpracování svých osobních údajů obsahující (i) účel zpracování osobních údajů; (ii) vymezení osobních údajů, které jsou či byly předmětem zpracování společně s uvedením jejich zdroje; a (iii) údaje o příjemcích těchto informací.
5.3. Data získaná agenturou při realizaci objednávek pro klienta budou zpracovány v souladu se zákonem 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, dále v souladu nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (dále jen "GDPR") a dále Zásad zpracování osobních údajů Agentury, které jsou dostupné na www.reklamnikrejci.cz případně zasílány klientovi emailem.
Rozsah a trvání služeb
6.1. Rozsah a trvání služeb poskytovaných agenturou klientovi je určen objednávkou klienta, dle nabídky a ceníku agentury, případně individuálně nabídkou agentury zaslanou klientovi
6.2. První konzultace agentury s klientem za účelem vytvoření nabídky představuje samostatnou konzultaci a jako taková může být klientovi účtována dle aktuálního ceníku agentury, není-li domluveno jinak.
6.3. Klient bere na vědomí, že služby jsou poskytovány výhradně pro jeho potřebu a nesmí využívání těchto služeb umožnit třetím osobám bez písemného souhlasu agentury. Klient nenabývá k poskytnutým službám či k dílům vytvořeným agenturou žádná majetková či osobnostní práva, vyjma práva tyto služby a díla užívat v souladu s účelem uvedeným v objednávce a s těmito VoP. Klient nemá přístup ke zdrojovému kódu, není-li domluveno jinak nebo v případě, kdy se jedná o open source. Veškeré osobní nebo dálkové konzultace nad rámec těchto VoP či individuální objednávky jsou považovány za vícepráce a jsou zpoplatněny dle ceníku agentury platného v době poskytnutí těchto víceprací.
Uzavření smlouvy
7.1.Smlouva mezi společností a zákazníkem je uzavřena akceptací nabídky (nabídkového listu, email) vyhotovené společností. Podá-li zákazník objednávku prostřednictvím emailu, je smlouva uzavřena výslovnou akceptací objednávky společností (e-mailem).
Ochrana dat
8.1. Agentura i klient jsou zavázáni považovat veškeré údaje související s poskytováním služby za důvěrné. Údaje nesmí být, není-li dále stanoveno jinak, zpřístupněny třetí osobě.
8.2.Agentura neodpovídá za škody způsobené klientovi v důsledku výpadku sítě Internet nebo opožděného dodání či poškození dat během přenosu. Agentura neodpovídá za škody vzniklé přenosem utajovaných dat.
8.3.Agentura neodpovídá za škody vzniklé klientovi zrušením či přerušením poskytované služby dle uzavřené smlouvy, pokud byla služba zrušena nebo přerušena v důsledku jednání klienta v rozporu s těmito VoP a objednávkou.
Platební podmínky
9.1. Ceny za sjednané služby jsou cenami smluvními. Cena může být stanovena individuální nabídkou agentury zaslaného klientovi formou nabídkového listu nebo podkladem pro cenu je platný ceník agentury, který je uveřejněn na webových stránkách agentury.
9.2.V případě účtování hodinovou sazbou je výsledný čas zaokrouhlen na celé půlhodiny.
9.3,.Ceny za sjednané služby jsou splatné na základě faktur vždy jednou měsíčně podle. Splatnost faktur vystavených agenturou na základě uzavřených smluv je vždy 10(deset dnů), první faktura je vystavena zároveň s uzavřením smlouvy. Klient je povinen uhradit všechny závazky v termínu splatnosti. Termínem splatnosti se má na mysli den připsání částky na účet agentury. Klient je povinen označit platbu variabilním symbolem uvedeným v příslušném daňovém dokladu.
9.4.Ceny za dodání díla jsou splatné v jednotlivých etapách určených v objednávce, a to do 10(deseti) dnů od vystavení faktury. Agentura je oprávněna klientovi vystavovat zálohové faktury v závislosti na postupu prací a to i opakovaně.
9.5.Pokud ani po 20 dnech od splatnosti faktury nebudou všechny pohledávky klientem uhrazeny, může agentura přerušit provoz poskytovaných služeb, tzn. znemožnit přístup k poskytovaným službám klientovi i ostatním účastníkům sítě Internet, případně přerušit práce na vývoji díla.
9.6.Za každý den prodlení s úhradou je účtován smluvní úrok z prodlení ve výši 0,05 % z dlužné částky.
9.7. Pokud klient neuhradí své pohledávky do 30 dnů od termínu splatnosti faktury, bude poskytovaná služba zrušena (např. zrušení připojení, emailu, vedení domény apod.) a agentura je oprávněna požadovat zaplacení dohodnuté ceny a smluvní pokuty ve výši 20 % z této částky.
9.8.Vystavení upomínky a náklady spojené s její evidencí jsou předmětem poplatku 250,- Kč, který bude fakturován při následujícím fakturačním termínu. Znovuuvedení zrušené nebo přerušené služby do provozu může být zatíženo zřizovacím poplatkem ve výši 1.000,- Kč.
Povinnosti klienta při užívání poskytovaných služeb
10.1.Klient se zavazuje poskytované služby užívat v souladu s právním řádem. Zejména se zavazuje prostřednictvím poskytovaných služeb nešířit informace, které porušují právo na ochranu osobnosti (např. pomluvy), jsou v rozporu s dobrými mravy hospodářské soutěže, zasahují do dobré pověsti právnické osoby, porušují autorská práva, porušují průmyslová práva (zejm. ochranné známky), nebo je jejich šíření trestné (např. šíření poplašné zprávy, podněcování nebo schvalování trestného činu, šíření dětské pornografie a dalšího ilegálního obsahu, propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka, atd.).
Závěrečná ustanovení
11.Tyto VoP upravující užívání služeb agentury jsou nedílnou součástí smlouvy o poskytování služeb agenturou.
11.2.Agentura si vyhrazuje právo na případnou změnu znění nebo na doplnění VoP.
11.3.Smlouva uzavřená mezi agenturou a klientem na dobu určitou se automaticky prodlužuje o prvotně sjednanou dobu, pokud agentura nebo klient písemně neoznámí druhé straně svou vůli smlouvu již dále neprodlužovat. Oznámení o neprodloužení smlouvy na další období musí druhá smluvní strana obdržet minimálně měsíc před uplynutím smluvené doby trvání smlouvy.
11.4.Poruší-li klient svým chováním tyto VoP bude agenturou vyzván k sjednání nápravy v určeném termínu. Nedojde-li v určeném termínu k sjednání nápravy muže agentura od smlouvy s klientem jednostranně odstoupit. Odstoupením od smlouvy nezanikají agentuře práva vyplývající z těchto VoP, zejména práva na odměnu, smluvní pokuty, úroky z prodlení a náhradu škody.
11.5.Vznikne-li agentuře nebo klientovi škoda v důsledku spolupráce, je celkový rozsah náhrady škody omezen souhrnnou částkou odpovídající 100% celkové ceny dodaného díla nebo poskytnuté služby.
11.6.Agentura je oprávněna během plnění svých závazků využít služeb jiných subjektů, ovšem i v tomto případě je klientovi odpovědná přímo agentura.
11.7.Tyto VoP jsou platné a účinné od
Obchodní podmínky • Ochrana osobních údajů
Copyright 2021 © Reklamní krejčí s.r.o.